Ders Dili |
İngilizce |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ DİLEK ÜNÜGÜR ÇALIŞKAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüzyüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Önerilen ders bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Brown, K.L. (2009). Teaching literary theory using film adaptations. North Carolina: McFarland & Company.Campbell Dierking, C. & Anderson-McEleven, S. (1998). Teaching writing skills with children’s literature. Gainesville, FL: Maupin House Publishing.Lazar, G. 1993. Literature and language teaching: A guide for teachers and trainers. Cambridge: Cambridge University Press. Picken, J. D. 2007. Literature, metaphor, and the foreign language learner. New York: Palgrave Macmillan. Simpson, P. (1997). Language through literature: an introduction. London: Routledge. Stronge, J. H. (2007). Qualities of effective teachers. ProQuest Ebook Central https://offcampus.anadolu.edu.tr:2364 |
Değerlendirme |
1 Ara sınav 1 Ödev 1 Final |
Staj & Uygulama |
Staj/uygulama bulunmamaktadır. |
Katalog İçeriği |
Yabancı Dilde Edebiyat ve Edebiyat Öğretimi; Edebi Metinler ve İleri Düzey Okuma Öğretimi; Yabancı Dilde Edebi Metin Seçimi ve Özellikleri; Metnin Eğitsel Rolü; Edebi Metnin Türü: Kısa hikaye, Roman, Şiir, Drama; Kullanan Metinlerin Yabancı Dilde Okuma Deneyimi Olarak Uygulanması; Sınıfiçi Okuma; Serbest Okuma. |