Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Özel Eğitim Anabilim Dalı
  • Özel Eğitim Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Zihin Engelliler Eğitimi Programı (Tezli) (YL)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretimi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretimi ZEÖ534 II.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. AYTEN DÜZKANTAR
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders yüzyüze eğitim şeklinde verilmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Ashlock, R.B. (1994).Error Patterns In Computation. Sixth Edition, Prentice-Hall.Cawley, Baker-Kroczyaski & Urban. (1992). “Seeking Excellence In Matematics Education for Students with Mild Disabilities”. TEACHİNG Exceptional Children, Winter, 40-43,Gürsel, O.(Editör) (2005). Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi. Eskişehir, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Okulöncesi Öğretmenliği Lisans Tamamlama Programı.Hudson, P. and Miller, S.P. (2006). Designing and Implementing Mathematics Instruction for Students with Diverse Learning Needs. Pearson Education, Inc.McLoughlin, J.A. & Lewis, (2003). R:B. Özel Gereksinimli Öğrencilerin Ölçümlenmesi. Editör: A. Ataman, Çeviri; F.Gencer, Gündüz Eğitim ve Yayıncılık.Sliva, J.A. (2004). Teaching Inclusive Mathematics to Special Learners, K-6. Corwin Pres, Inc.Stein,M.,Carnine, D.,& Dixon, R . (1998). “Direct İnstruction-Integrating Curriculum Design and Effective Teaching Practice”, Intervention in School and Clinic , 33, 227-234.
Değerlendirme Bir Ara. Ödev ve Dönem Sonu Sınavı
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri