Okuma Listesi |
Ashlock, R.B. (1994).Error Patterns In Computation. Sixth Edition, Prentice-Hall.Cawley, Baker-Kroczyaski & Urban. (1992). “Seeking Excellence In Matematics Education for Students with Mild Disabilities”. TEACHİNG Exceptional Children, Winter, 40-43,Gürsel, O.(Editör) (2005). Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi. Eskişehir, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Okulöncesi Öğretmenliği Lisans Tamamlama Programı.Hudson, P. and Miller, S.P. (2006). Designing and Implementing Mathematics Instruction for Students with Diverse Learning Needs. Pearson Education, Inc.McLoughlin, J.A. & Lewis, (2003). R:B. Özel Gereksinimli Öğrencilerin Ölçümlenmesi. Editör: A. Ataman, Çeviri; F.Gencer, Gündüz Eğitim ve Yayıncılık.Sliva, J.A. (2004). Teaching Inclusive Mathematics to Special Learners, K-6. Corwin Pres, Inc.Stein,M.,Carnine, D.,& Dixon, R . (1998). “Direct İnstruction-Integrating Curriculum Design and Effective Teaching Practice”, Intervention in School and Clinic , 33, 227-234. |