Okuma Listesi |
Thomas L. Friedman (2006 ) Dünya Düzdür, İstanbul: Boyner YayınlarıSimon Anholt (2003). Global Markaların Yerel Çuvallamaları, İstanbul: MediaCat YayınlarıTheodore Levitt (1983). The Globalization of Markets, Harvard Business Review, May–June.Selma Kalyoncuoğlu ve Mithat Üner ( 2010) "KÜRESEL DOĞAN İŞLETME KAVRAMI VE İŞLETMELERİN KÜRESEL DOĞMASINA ETKİ EDEN KURUCU/ÜST DÜZEYYÖNETİCİ ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA" Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi, 12/3Aysegül Özsomer , Rajeev Batra, Amitava Chattopadhyay, Frenkel ter Hofstede (2012). "A Global Brand Management Roadmap" Intern. J. of Research in Marketing 29Susan P. Douglas and C. Samuel Craig (2011). "Convergence and Divergence: Developing a Semiglobal Marketing Strategy" Journal of International Marketing, Vol:19, No:1Irem Eren Erdogmus, Muzaffer Bodur ve Cengiz Yılmaz (2010). "International strategies ofemerging market firms" European Journal of MarketingVol. 44 No. 9/10Abdullah Özkan (2006). Küreselleşme Sürecinin Medyua ve Kültür Üzeindeki Etkileri, TASAM Stratejik Raporu No:15Selay ILGAZ SÜMER ve Mithat Üner (2012). "ULUSLARARASI PAZARLAMADA PSİKOLOJİK MESAFE İLE ÜRÜN STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14/1 |