Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Doktora
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Kurumsal İletişimde Teorik Yaklaşımlar
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Kurumsal İletişimde Teorik Yaklaşımlar RHİ636 II.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. SEVİL BAYÇU
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders yüz yüze verilmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu ders için ön koşul bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Argenti, P. A. (2003). Corporate communication. New York: McGraw-Hill/Irwin.Cornelissen, J. (2004). Corporate communications- Theory and practice. London: SagePublications.Goodman, M., B. and Hirsch, P. B. (2010). Corporate communication: Strategicadaptation for global practice. New York: Peter Lang.van Riel, C. B. M. (1992). Principles of corporate communication. London: Prentice-Hall.
Değerlendirme Vize ve Final Ödevi
Staj & Uygulama Yok
Katalog İçeriği Kurumsal İletişim Kavramı; Kurumsal İletişimi Ortaya Çıkaran Gelişmeler; Kurumsal İletişimin Bileşenleri: Pazarlama İletişimi, Yönetimsel İletişim, Organizasyonel İletişim; Kurumsal İletişime Yönelik Teorik Yaklaşımlar I: Argenti, Cornelisen; Kurumsal İletişime Yönelik Teorik Yaklaşımlar II: Godman, Van Riel; Kurumsal Kimlik, İmaj ve İtibar Kavramları; Kurumsal İletişim ve Medya İle İlişkileri; Sorun Yönetimi; Kriz İletişimi; Kurumsal Reklamcılık; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal İletişimde Dijitalleşme; Kurumsal İletişim ve Etik.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri