Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Turizm Fakültesi
  • Turizm İşletmeciliği (%30 İngilizce)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Turizmde Çocuk Dostu Uygulamalar
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Turizmde Çocuk Dostu Uygulamalar TRZ291 IV.YARIYIL 2+0 3.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze eğitim
Dersin Önkoşulları Yoktur
Önerilen Dersler TRZ145 Genel Turizm Bilgisi PZL251 Turizm Pazarlaması
Okuma Listesi Carr, Neil (2011). Children\'s and Families\' Holiday Experience. Birinci Basım. Routledge.McNeal, James U. (1992). Kids As Customers. A Handbook of Marketing to Children. Birinci Basım. Lexington Books. Séraphin, Hugues ve Gowreesunkar, Vanessa (2020). Children in Hospitality and Tourism. Marketing and Managing Experiences. Series: De Gruyter Studies in Tourism, 4. De Gruyter Oldenbourg, https://doi.org/10.1515/9783110648416. Özel, Çağıl Hale (2021). Turizmde Çocuk dostu Uygulamalar (Otellerin Çocuk Kulüplerinde Sunulan Hizmetlere Yönelik Bir Araştırma). 1. Basım. Ankara: Detay Yayıncılık. Seraphin, Hugues ve Vanessa Gowreesunkar (2020). Children in Hospitality and Tourism. Marketing and Managing Experiences. De Gruyter.
Değerlendirme 1 Ara Sınav, 1 Ödev, 1 Final Sınavı
Staj & Uygulama Yoktur
Katalog İçeriği Çocuklara Yönelik Pazarlama: Çocuklara yönelik pazarlamanın gelişimini hızlandıran unsurlar, Çocukların “tüketici” olma süreci; Çocukların Oluşturduğu Pazarın Bölümlendirilmesi; Çocuklara Yönelik Ürün Geliştirme; Çocuklara Yönelik Pazarlamada Tutundurma; Çocuklara Yönelik Pazarlama Araştırması: Çocuklardan veri toplamada kullanılabilecek yöntemler, Çocuklardan veri toplamada karşılaşılan güçlükler; Aile Turizmi; Çocuk Dostu Turizm ve İşletmecilik Anlayışına Yansıması: Çocuk dostu otel kavramı, Turizm işletmelerinde çocuk dostu turizm kapsamındaki uygulamalar, Çocuk dostu turizm kapsamında çocuk güvenliği ve sağlığı; Çocuklara Ulaşmada Etkili Yol: Çocuk Kulüpleri.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri