Okuma Listesi |
1. Emeksiz, M., & Yolal, M. (2007). Konaklama işletmelerinde önbüro yönetimi: getiri yönetimi-odalar yönetimi-bilgi teknolojileri-talep, kapasite ve fiyat boyutlarıyla. Detay Yayıncılık.2. Kurgun, H. (2007). Konaklama İşletmelerinde Odalar Bölümü Yönetimi: Modern Yönetim Yaklaşımları ve Gelir Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık.3. Sökmen, A. (2014). Konaklama İşletmeleri İçin Micros-Fidelio Opera Ön Büro Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık. |
Katalog İçeriği |
Odalar Bölümü ve İşletme İçindeki Yeri; Odalar Bölümü Organizasyonu; Ön Büro İşlemleri; Misafir giriş, konaklama ve çıkış işlemleri; Kat Hizmetleri İşlemleri; Güvenlik, hijyen ve kullanılan araç gereçler; Otel Yönetim Sistemi: Profil işlemleri, rezervasyon işlemleri, bekleme listesi ve grup işlemleri; Giriş İşlemleri: Rezervasyonu olmayan konuğun kabulü, giriş iptali, oda değiştirme, oda tahsisi; Kasiyer İşlemleri: Fatura işlemleri, ödeme işlemleri, kasiyer fonksiyonları; Kat Hizmetleri Yönetimi: Hazırlığı bekleyen odalar, oda uyuşmazlıkları; Raporlar ve Gece Denetimi |