Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı
  • Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı-Doktora
  • İngilizce Eğitimi Programı (Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dil Öğrenimi Psikolojisi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Dil Öğrenimi Psikolojisi İNÖ622 II.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. MERAL CEYLAN
Dersin Veriliş Biçimi Yüzyüze
Dersin Önkoşulları Yok
Önerilen Dersler yok
Okuma Listesi Chomsky, N. (2006). Language and Mind. New York: Cambridge University Press.Dörnyei, Z. (2019). Psychology and Language Learning: The Past, the Present and the Future. Journal for the Psychology of Language Learning, 1(1), 27-41.Dörnyei, Z., & Ryan, S. (2015). The psychology of the language learner revisited. Routledge.Gabryś-Barker, D., & Gałajda, D. (Eds.). (2016). Positive psychology perspectives on foreign language learning and teaching. Springer. Gkonou, C., Dewaele, J. M., & King, J. (Eds.). (2020). The emotional rollercoaster of language teaching. Multilingual Matters.Harley, T. A. (2014). The psychology of language: From data to theory (4th ed.). Psychology Press Li, S., Hiver, P., & Papi, M. (Eds.). (2022). The Routledge handbook of second language acquisition and individual differences. Taylor & Francis.MacIntyre, P., Gregersen, T., & Mercer, S. (Eds.). (2016). Positive psychology in SLA. Multilingual Matters.Mercer, S., & Kostoulas, A. (Eds.). (2018). Language teacher psychology. Multilingual Matters. VanPatten, B., Keating, D. G., & Wulff, S. (2020). Theories in Second Language Acquisition. Routledge.
Değerlendirme Ara sınav ve Final Sınavı
Staj & Uygulama yok
Katalog İçeriği

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri