Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Güzel Sanatlar Fakültesi
  • Çizgi Film ve Animasyon Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • 3 Boyutlu Hareket Tasarımı
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
3 Boyutlu Hareket Tasarımı ANİ331 V.YARIYIL 3+1 4.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları ARAŞ. GÖR. HALİM YENTÜR
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze (Teorik Anlatım + Bilgisayar Laboratuvarı Uygulaması)
Dersin Önkoşulları Temel 3B Modelleme ve Animasyon dersini başarıyla tamamlamış olmak.Ayrıca: Bu ders, problem çözme ve soyut düşünme becerilerini gerektirdiğinden, temel matematiksel düşünce yapısına, felsefi sorgulama merakına ve iyi düzeyde bilgisayar okuryazarlığına sahip olmak öğrenme sürecini destekleyecektir.
Önerilen Dersler ANİ119 Bilgisayar Destekli Görsel Tasarım I, ANİ327 2 Boyutlu Bilgisayar Animasyon I, ANİ328 2 Boyutlu Bilgisayar Animasyon II, ANİ231 3 Boyutlu Modelleme
Okuma Listesi SideFX Houdini Dokümantasyonu
Değerlendirme Haftalık Uygulamalar/Ödevler (0) 2. Ara Proje (0) 3. Final Projesi (@
Staj & Uygulama Yok
Katalog İçeriği Hareketin Anatomisi ve Prosedürel Animasyon Teknikleri; Eğriler ve Hareket Yolları, Kuvvet Alanları ve Dinamik Sistemler ile Animasyon Oluşturma; Houdini Yazılımında Prosedürel Animasyon Süreçleri; Deformasyon Teknikleri, Karakter hareket simülasyonları, Veri temelli animasyon ve instancing yöntemleri; Motion Graphics (Hareketli Grafikler), Film ve oyun sektörleri için parametrik animasyon sistemlerinin tasarlanması ve uygulanması.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri