| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
ARAŞ. GÖR. UMUT SUNKAR |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
- |
| Değerlendirme |
1 ara sınav 1 final |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Pazarlama Temelleri ve Kavramları; Oyun Endüstrisinde Pazarlama Süreçleri; Hedef Kitle ve Pazar Segmentasyonu; Marka Yaratma ve Konumlandırma; Dijital Pazarlama Kanalları; Sosyal Medya Stratejileri; Topluluk Yönetimi ve Influencer Pazarlama; Lansman Planları ve Yayın Takvimleri; Gelir Modelleri ve Fiyatlandırma Stratejileri; Oyun İçi Pazarlama Teknikleri; Oyun Yayıncıları ile İşbirlikleri; Reklam Kampanyaları ve Tanıtım Faaliyetleri; Veri Analitiği ve Performans Ölçümü; Mobil ve Bağımsız Oyunlarda Pazarlama; Oyun Satış Sonrası Destek ve Müşteri İlişkileri Yönetimi. |