| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
journal of Industrial Marketing |
| Değerlendirme |
1 vize, 1 Final |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
endüstriyel pazarlar ve ürünler, endüstriyel pazarların tanımlanması; endüstriyel pazar fırsatlarının belirlenmesi, endüstriyel pazarları bölümleme, endustriyel alıcı davranışları, endüstriyel pazarlama karmasının tasarımı; endüstriyel pazarlama karmasının tasarımı; endüstriyel ürünleri planlama ve geliştirme; endüstriyel fiyat stratejileri; endüstriyel dağıtım stratejileri; endüstriyel tutundurma stratejileri; endüstriyel pazarlama programlarının kontrolü; müşterilerin kazanma stratejileri ve müşteri- satıcı işletme ilişkileri |