| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
|
| Dersin Veriliş Biçimi |
Yüzyüze |
| Dersin Önkoşulları |
Dersin önkoşulu ya da eş koşulu yoktur. |
| Önerilen Dersler |
|
| Okuma Listesi |
Pamuk, D. K. (2019). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. Turkish Journal of Primary Education, 4(2), 72-84.Pamuk, D. K., & Olgan, R. (2019). Eko ve Eko Olmayan Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Sürdürülebilir Gelişim için Eğitim Uygulamalarını Yordayan Değişkenlerin Karşılaştırılması. Eğitim ve Bilim. |
| Değerlendirme |
1 ara sınav 1 final |
| Staj & Uygulama |
Yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Çevre eğitimiyle ilgili temel kavramlar; çevre eğitiminin önemi; okul öncesi dönemde çevre eğitimi; okul öncesi dönem çocukları için çevre eğitimi etkinlikleri planlama ve uygulama (doğada yaşayan canlılar, bitkiler, hava, toprak, su, geri dönüşüm, enerji tasarrufu, çevre kirliliği, doğal afetler vb.)..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... |