| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
|
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Ders kitabı içinde belirtilen kaynaklardan yararlanılabilir. |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Marka Tasarımına Giriş; Pazar Açısından Markalaşmanın Değerlendirilmesi; Bir Markanın Tüm Unsurları; Duyusal ve Deneyimsel Markalama; Viral Marka Yönetimi ve Dijitalleşen Markalar; Marka Toplulukları ve İletişimi; Marka Yönetiminde En Yeni Paradigma: Nöromarkalama; Marka İletişiminde Yeni Eğilimler |