| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
ÖĞR. GÖR. DR. OLCAY SALTIK |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Ersoy, A. F.,& Türkkan, B. (2010). İlköğretim ögrencilerinin çizdikleri karikatürlere yansıttıkları sosyal ve çevresel sorunların incelenmesi. Eğitim ve Bilim, 35(156), 96-109.Ören, M. (2011). Okul öncesieğitimde çocukları tanıma ve değerlendirme. A. A. Ceyhan, M. Ören (Ed.), Çocukları Tanıma Teknikleri. İçinde (ss. 1-26). Eskişehir: Anadolu ÜniversitesiAçıkögretim Fakültesi. |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Çocuk Edebiyatı ve Çocuğun Gelişimindeki Rolü; Çocuk Edebiyatı ve Gelişimsel Uygunluk I-Bebeklik Dönemi; Çocuk Edebiyatı ve Gelişimsel Uygunluk II- Okulöncesi Dönem; Çocuk Edebiyatı ve Gelişimsel Uygunluk III- İlkokul Dönemi; Çocuk Edebiyatı ve Gelişimsel Uygunluk IV- 12 Yaş ve Sonrası Çocuk Edebiyatı; Edebiyat Uygulamaları: Edebiyat uygulamalarında öğretmenin rolü, Destekleyici çevre düzenlenmesi, Çocuklar için edebiyat uygulamaları; Çocuk Edebiyatı ve Aile; Çocuk ve Medya. |