| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ARZU TOKER |
| Dersin Veriliş Biçimi |
yüzyüze |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
- |
| Okuma Listesi |
Çeltek, E. (2013). Turizm İşletmelerinde Elektronik Mişteri İlişkileri (E-MİY). Ankara: Detay YayıncılıkOdabaşı, Y. (2015). Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi. İstanbul: Aura. |
| Değerlendirme |
I. ara sınav (@), 1 final sınavı (`) |
| Staj & Uygulama |
Yok |
| Katalog İçeriği |
Müşteri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı; Müşteri Odaklı Yönetime Geçişte Değişim Yönetimi; Örgütsel Kültür ve Değişim; Elektronik Ortamda MİY; Müşteri İlişkileri Yönetiminde Veri Tabanı Oluşturma; Müşteri İlişkilerini Geliştirme; Müşteri İlişkilerinin Yeni Boyutları; Müşteriyi Kazanma ve Tutma; Müşteri Şikayetleri Yönetimi; Sosyal Medyada Müşteri İlişkileri Yönetimi |