Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
BİLGİ \\\"Kurumsal Olgusal\\\"\n\n 1. Ortaöğretimde kazandığı yeterliklere dayalı olarak alanıyla ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri kavrayabilme. | 3 | 0 | 2 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BİLGİ \"Kurumsal Olgusal\"\n\n 2. Bilginin doğası kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma. | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BİLGİ \"Kurumsal Olgusal\"\n\n 3. Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme. | 1 | 3 | 3 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BİLGİ \"Kurumsal Olgusal\"\n\n 4. Alanı ile ilgili öğretim programları, öğretim strateji, yöntem ve teknikleri ile ölçme ve değerlendirme bilgisine sahiptir. | 1 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BİLGİ \"Kurumsal Olgusal\"\n\n 5. Öğrencilerin gelişim, öğrenme özellikleri ve güçlüklerinin bilgisine sahiptir. | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BİLGİ \"Kurumsal Olgusal\"\n\n 6. Ulusal ve uluslararası kültürleri tanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | | | | | | | | | |
BECERİLER \"Bilişsel, Uygulamalı\"\n\n 1. Alanıyla ilgili ileri düzeyde bilgi kaynaklarını kullanır. | 0 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BECERİLER \\\"Bilişsel, Uygulamalı\\\"\n\n 2. Alanıyla ilgili olay ve olguları kavramsallaştırır, bilimsel yöntem ve tekniklerle inceler, verileri yorumlar ve değerlendirir. | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BECERİLER \\\"Bilişsel, Uygulamalı\\\"\n\n 3. Alanıyla ilgili sorunları tanımlar, analiz eder, kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirir. | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BECERİLER \\\"Bilişsel, Uygulamalı\\\"\n\n 4. Öğrencilerin gelişim özelliklerini, bireysel farklılıklarını; konu alanının özelliklerini ve kazanımlarını dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini uygular. | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BECERİLER \"Bilişsel, Uygulamalı\"\n\n 5. Konu alanına ve öğrencinin gereksinimlerine uygun materyal geliştirir. | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
BECERİLER \"Bilişsel, Uygulamalı\"\n\n 6. Öğrencinin kazanımlarını farklı yöntemler kullanarak çok yönlü değerlendirir. | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği\n\n 1. Bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevi etkin bir şekilde yerine getirir. | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | | | | | | | | | |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği\n\n 2. Kendini bir birey olarak tanır, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanır ve zayıf yönlerini geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | | | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik\n\n 1. Sanatsal ve kültürel etkinliklere etkin olarak katılır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik\n\n 2. Toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara/gelişmelere duyarlı olduğunu gösterir ve ve bu gelişmeleri izler. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | | | | | | | | | |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği\n\n 3. Uygulamada karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | | | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik\n\n 3. Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje ve etkinlikler planlar ve uygular. | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | | | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik\n\n 4. Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik\n\n 5. Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik\n\n 6. Bir yabancı dili en az Avrupa Dil portföyü B1 düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | | | | | | | | | |
Öğrenme Yetkinliği\n\n 1. Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | | | | | | | | | |
Öğrenme Yetkinliği\n\n 2. Öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
Öğrenme Yetkinliği\n\n 3. Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | | | | | | | | | |
Öğrenme Yetkinliği \n\n 4. Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanır. | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik\n\n 7. Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansının ileri düzeyinde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik\n\n 8. Farklı kültürlerde yaşar ve sosyal yaşama uyum sağlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | | | | | | | | | |
Alana Özgü Yetkinlik\n\n 1. Dış görünüm, tutum, tavır ve davranışları ile topluma örnek olur. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | | | | | | | | | |
Alana Özgü Yetkinlik\n\n 2. Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | | | | | | | | | |
Alana Özgü Yetkinlik\n\n 3.Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve katılır.\n\n | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | | | | | | | | | |
Alana Özgü Yetkinlik\n\n 4. Güvenli okul ortamının oluşturulması ve sürdürülebilmesi amacıyla kişisel ve kurumsal etkileşim kurar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | | | | | | | | | |
Alana Özgü Yetkinlik\n\n 5. Çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | | | | | | | | | |
Alana Özgü Yetkinlik\n\n 6. Milli Eğitim Temel Kanunu’nda ifade edilen ulusal ve evrensel duyarlıkların bilincinde dir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | | | | | | | | | |
Alana Özgü Yetkinlik\n\n 7. Birey olarak ve alanıyla ilgili görev, hak ve sorumluluklarına ilişkin yasa yönetmelik ve mevzuata uygun davranır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | | | | | | | | | |