Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
1- Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 |
2- Alana özgü ileri düzeyde sanat kültürü ve estetik bilgisine sahiptir. | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 |
3- Üretime yön verebilecek sanat ve estetik bilgisine sahiptir. | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 |
4- Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrar. | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 |
5- Lisans yeterliklerine dayalı olarak alanında sahip olduğu bilgi, yöntem ve teknikleri geliştirir ve derinleştirir. | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 |
6- Alanıyla ilgili bilgi, yöntem ve teknikleri diğer disiplinlerle ilişkilendirir. | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 |
7- Yaratıcılığın ve üst düzeyde becerilerin sergilendiği bir sanat eserini tek başına üretir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
8- Üst düzeyde beceriler gerektiren bir sanat eserini yorumlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 |
9- Kişisel sanat ve tasarım sürecini ve yöntemini oluşturur. | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 |
10- Proje süreçlerini planlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 |
11- Sanat ve kültür ortamı içinde hedeflerini tanımlar. | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 |
12- Kendisinin ve başkalarının çalışmalarını eleştirerek yorumlar. | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 |
13- Sanatsal / bilimsel çalışmaların aşamalarını planlayıp yönetir. | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
14- Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, kendi yaratıcılığı sonucu geliştirilen bir çalışmada kuram ve uygulama ilişkisi hakkında bilgi sahibidir. | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 |
15- Alanı ve kişisel gelişimi ile ilgili ulusal ve uluslararası kaynakları belirler. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 |
16- Öğrenmeyi yönlendirir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
17- Kendi çalışmalarının amacını, değerini ve hedef kitlesi için anlamını tanımlayarak etkin biçimde ifade eder. | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 |
18- Sanat ve tasarım konusundaki tartışmalara katılarak görüşlerini etkin biçimde aktarır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
19- Alanına ilişkin edinimlerini topluma aktarır. | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
20- Ulusal ve uluslararası proje ekibi içinde etkin rol alabilecek düzeyde iletişim donanımına sahiptir. | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 0 | 2 |
21- Başkalarını bir sanat eylemi ve uygulamayı başlatabilmeye ikna eder. | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
22- Yenilikçi, özgün sanat ve tasarım yapıtı üreterek sunar. | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 |
23- En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: B2 Düzeyi). | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 |
24- Alanındaki bilgiyi disiplinler arası çalışma ortamında paylaşır ve uygular. | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 |
25- Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecinde yer alır. | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 |