Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Görüşlerini, alanının uzmanlarına etkin bir şekilde aktarır. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | | 2 | 3 | 2 |
Alanıyla ilgili akademik tartışmaları başlatıp yönetir. | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: C1 Düzeyi). | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, alanındaki bilgi, yöntem ve teknikleri özgün düşünce ve araştırma ile geliştirerek sanata ve / veya bilime katkı sağlar. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Alanıyla ilgili konularda akademik öğretme, değerlendirme ve denetleme becerilerini etkin şekilde kullanır. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecine katkıda bulunur. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Sanatın topluma yönlendirici katkısı konusunda farkındalığı artırıcı etkinliklere katkıda bulunur. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Alanındaki ileri uygulama teknikleri ve ekolleri konusunda üst düzeyde bilgi sahibidir. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Müziği; sosyal, kültürel, artistik, politik ve ekonomik çerçevedeki yerini tartışacak ve yönlendirecek düzeyde kavrar. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Disiplinler arası etkileşimi yeni sentezlere ulaşabilecek düzeyde kavrar. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Alanıyla ilgili bilginin ve/veya yaratıcı uygulamanın gelişimine katkıda bulunur. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Müzik konusunda deneysel ve yaratıcı süreçler yoluyla yenilikçi yöntemleri geliştirip belgeler. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Alanıyla ilgili özgün çalışmalarını toplumla paylaşabilme ve sonuçlarını değerlendirebilme becerisine sahiptir. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Sanat ve bilim değerlendirme kurullarınca kabul görecek nitelikte özgün çalışmalar üretir ya da yorumlar. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Grup projelerini planlayıp yönetir. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Alanıyla ilgili sorunları belirleyip yorumlar. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Alanıyla ilgili çözüm üretici yeni fikir ve yöntemler geliştirir. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Sanatın ve kültürün gelişimine katkıda bulunacak uygulamalar gerçekleştirir. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Özgün çalışmaları yoluyla toplumla iletişim kuracak donanıma sahiptir. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Sanatsal çalışmalarının iletişim araçları yoluyla tanıtımı sürecini yönetir. | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |