1 |
Bilgi Yönetimi alanına ilişkin temel düzeyde bilgilere sahip olma |
2 |
Karar, uygulama ve davranışlarında bilgi yönetimi alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahip olma |
3 |
Bilgi Yönetimi alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahip olma |
4 |
Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirebilme |
5 |
Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülmeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme |
6 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirebilme |
7 |
Öğrenme gereksiniminin sürekli olduğunun farkında olabilme |
8 |
Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olabilme |
9 |
Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarabilme |
10 |
Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkın olabilme |
11 |
Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi’nde (en az alandaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahip olma |
12 |
Mesleki alanda paydaşlarla etkili iletişim kurabilme |
13 |
Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranabilme |
14 |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olabilme |
15 |
Değişime ve yeniliğe açık olabilme |
16 |
Örgütün/Kurumun paydaşlarıyla ilişkilerini analiz edebilme ve etkin biçimde yürütebilme |
17 |
İnternet ortamında girişimci olabilme |
18 |
İnternet ortamında üretkenliği artıracak ofis uygulamaları geliştirebilme |
19 |
Kurumsal bilgi yönetiminde çağdaş yazılımları kullanabilme |