|
1 |
Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir. |
|
2 |
Heykel tarihi konusunda bilgi sahibidir. |
|
3 |
Sanat ve tasarım materyalleri bilgisine sahiptir. |
|
4 |
Sanat ve tasarım yöntem ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir. |
|
5 |
Heykel alanındaki yasal düzenlemeler ve işlemler konusunda bilgi sahibidir. |
|
6 |
Heykel alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşim konusunda bilgi sahibidir. |
|
7 |
Araştırma yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. |
|
8 |
Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. |
|
9 |
Sanat ve bilim etiği konusunda bilgi sahibidir. |
|
10 |
Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlar. |
|
11 |
Heykel alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır. |
|
12 |
Heykel alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirir. |
|
13 |
Eleştirel düşünür ve çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. |
|
14 |
Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. |
|
15 |
Soyut düşünceleri somut eserlere dönüştürebilir. |
|
16 |
Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. |
|
17 |
Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır. |
|
18 |
Kendi çalışmalarını sorgular. |
|
19 |
Yaşam boyu öğrenme kavramını özümser. |
|
20 |
Hedef kitlesini tanımlayarak alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır. |
|
21 |
Heykel ile ilgili konuları uzman ya da uzman olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru olarak aktarır. |
|
22 |
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
|
23 |
Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
24 |
Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
25 |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
26 |
Heykel alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
27 |
Estetik farkındalığa sahiptir ve bu yönünü sürekli geliştirir. |