1 |
Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir. |
2 |
Heykel tarihi konusunda bilgi sahibidir. |
3 |
Sanat ve tasarım materyalleri bilgisine sahiptir. |
4 |
Sanat ve tasarım yöntem ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir. |
5 |
Heykel alanındaki yasal düzenlemeler ve işlemler konusunda bilgi sahibidir. |
6 |
Heykel alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşim konusunda bilgi sahibidir. |
7 |
Araştırma yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. |
8 |
Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. |
9 |
Sanat ve bilim etiği konusunda bilgi sahibidir. |
10 |
Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlar. |
11 |
Heykel alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır. |
12 |
Heykel alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirir. |
13 |
Eleştirel düşünür ve çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. |
14 |
Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. |
15 |
Soyut düşünceleri somut eserlere dönüştürebilir. |
16 |
Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. |
17 |
Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır. |
18 |
Kendi çalışmalarını sorgular. |
19 |
Yaşam boyu öğrenme kavramını özümser. |
20 |
Hedef kitlesini tanımlayarak alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır. |
21 |
Heykel ile ilgili konuları uzman ya da uzman olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru olarak aktarır. |
22 |
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
23 |
Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
24 |
Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
25 |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
26 |
Heykel alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
27 |
Estetik farkındalığa sahiptir ve bu yönünü sürekli geliştirir. |