Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir. | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 |
Heykel tarihi konusunda bilgi sahibidir. | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 |
Sanat ve tasarım materyalleri bilgisine sahiptir. | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Sanat ve tasarım yöntem ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 |
Heykel alanındaki yasal düzenlemeler ve işlemler konusunda bilgi sahibidir. | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Heykel alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşim konusunda bilgi sahibidir. | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Araştırma yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 |
Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 |
Sanat ve bilim etiği konusunda bilgi sahibidir. | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 3 | 1 |
Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlar. | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 |
Heykel alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır. | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 |
Heykel alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirir. | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Eleştirel düşünür ve çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. | 0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 |
Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Soyut düşünceleri somut eserlere dönüştürebilir. | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır. | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Kendi çalışmalarını sorgular. | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Yaşam boyu öğrenme kavramını özümser. | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 |
Hedef kitlesini tanımlayarak alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır. | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 |
Heykel ile ilgili konuları uzman ya da uzman olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru olarak aktarır. | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 |
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 |
Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 |
Heykel alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 1 |
Estetik farkındalığa sahiptir ve bu yönünü sürekli geliştirir. | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 |