|
1 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili temel kavramsal bilgilere ileri düzeyde sahiptir. |
|
2 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili araştırma ve planlama bilgisine sahiptir. |
|
3 |
İleri düzeyde bilgi elde edebilmek için gereken kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir |
|
4 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili kuramsal bilgileri analiz etme ve uygulamadaki yansımalarını değerlendirme becerisine sahiptir. |
|
5 |
Yazılı ve görsel kaynakları kullanarak Yakın Çağ Tarihi alanında özgün bilgi kaynaklarına ulaşır. |
|
6 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili diğer bilimlerle ilişki kurarak disiplinlerarası yorum üretir, analiz yapar ve bu becerilerini geliştirir. |
|
7 |
Üstlendiği görev ve sorumlulukları yerine getirme bilincine sahiptir. |
|
8 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili bir meseleyi gerek ekip olarak gerek kendi başına bağımsız bir şekilde çözer. |
|
9 |
Yakın Çağ Tarihi araştırmalarında yapılacak çok üyeli grup çalışmalarının süreçlerini ve zamanlamasını planlar, planlanmış görevleri istenildiği ölçüde ve zamanında yerine getirir. |
|
10 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili elde edilen bilgileri neden-sonuç ve eleştiri süzgecinden geçirir ve değerlendirir. |
|
11 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili bilgi ve uygulama eksikliklerini tespit eder. |
|
12 |
Öğrenimini Yakın Çağ Tarihi alanının bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirir. |
|
13 |
Bilgiyi paylaşma ve birlikte öğrenme yetkinliğine sahiptir. |
|
14 |
Yaşam boyu öğrenme ve sorgulama bilinci kazanmıştır. |
|
15 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili edindiği bilgi ve becerileri, yazılı ve sözlü olarak aktarır. |
|
16 |
Öğrenim sürecinde elde ettiği verileri iş yaşamında değerlendirme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
|
17 |
Uzmanlık bilgisini, toplumsal sorumluluk bilinciyle kullanır. |
|
18 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili bilgi ve uygulamaları, sosyal sorumluluk yaklaşımı çerçevesinde proje ve etkinliklere dönüştürür. |
|
19 |
Yakın Çağ Tarihi ile ilgili bilgi ve birikimlerin oluşturulması (toplama, yorumlama ve sonuçların duyurulması) sürecinde toplumsal, kültürel, bilimsel ve etik değerlere uygun hareket eder. |
|
20 |
Sosyal hakların evrenselliği ve kültürel değerler ile çevre koruma konularında yeterli bilince sahiptir. |
|
21 |
Değişime ve yeniliğe karşı açık tutuma sahiptir. |