| Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| Akademik Yazma | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri | | | | | | | | | | | | | | | |
| Şiir Dili | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 |
| Osmanlı Türkçesi Metinleri | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Edebi Şerhler | | | | | | | | | | | | | | | |
| Türkiye Türkçesi Cümle Bilgisi | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
| Çağatay Türkçesi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Efsane İncelemeleri | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 |
| Eski Türk Edebiyatında Nesir | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
| Karşılaştırmalı Karluk Grubu Türk Lehçeleri Metin İnceleme. | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 |
| Eleştiri Yöntemleri | | | | | | | | | | | | | | | |
| Edebiyat Kuramları | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 |
| Türkiye Türkçesinin Siyasi Sınırları Dışında Kalan Ağızları | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 |
| Modern Türk Öyküsü | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 0 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 |
| İkinci Yeni Şiiri | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 0 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 |
| Eski Türk Dilinin Temel Kaynakları | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Geleneksel Kültürlerde Arzu ve Aşk | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Metin Şerhi | | | | | | | | | | | | | | | |
| Türkiye Türkçesinin Güncel Sorunları | | | | | | | | | | | | | | | |
| Halkbilimi Araştırmalarında Kuramlar ve Yöntemler | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 |
| Divan İncelemeleri | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
| Divan Şiiri Poetik Metinleri | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 |
| Edebiyat Bilgileri (Biçim, Ölçü, Söz Sanatları) | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Halkbiliminde Okumalar | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Eski Türk Edebiyatının Temel Kaynakları | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 |
| Divan Edebiyatında Görsel Şiirler | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Edebiyat ve Metinlerarasılık | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Kuramsal Sözlükbilim | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 |
| Türkçenin İkinci Dil Olarak Edinimi | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Yaklaşımlar | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 |
| Türk Edebiyatında Mesnevi İncelemeleri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Türk Dili ve Edebiyatında Nitel Araştırma | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Aruz I | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
| Aruz II | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 |
| Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Eleştirisi | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| Derlem Araçları ve Türkoloji Çalışmaları | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 |
| Söylem Çözümlemesi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 |
| Türkçe Öğretiminde Çağdaş Eğilimler | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 |
| Bilimsel Araştırmalarda Raporlaştırma | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Dil ve Edebiyat Öğretimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 |
| Tez | | | | | | | | | | | | | | | |
| Uzmanlık Alan Dersi | | | | | | | | | | | | | | | |