|
1 |
Gelişim alanlarını desteklemeye yönelik eğitim sürecini planlayabilme |
|
2 |
Fiziksel açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme becerisi |
|
3 |
Psikolojik açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme becerisi |
|
4 |
Eğitim faaliyetlerini yürütebilme becerisi |
|
5 |
Ailelerle iletişim kurabilme ve aile katılımını sağlayabilme becerisi |
|
6 |
Aile eğitimi etkinliklerini yürütebilme becerisi |
|
7 |
Kendini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme becerisi |
|
8 |
Bilişim teknolojilerini eğitim ve öğretimde kullanabilme becerisi |
|
9 |
Araştırma, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretme becerisi |
|
10 |
Eğitim programını değerlendirebilme ve gerekli gördüğü düzenlemeler yapabilme becerisi |
|
11 |
Çocukların gelişimini değerlendirebilme becerisi |
|
12 |
Etkin dinleme becerisi |
|
13 |
Empati kurabilme becerisi |
|
14 |
Özgün ürünler oluşturma becerisi |
|
15 |
Estetik anlayışı ve seçicilik becerileri |
|
16 |
Eğitim sürecini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
|
17 |
Çocuklara değer verme, saygı gösterme ve onları anlama becerisi |
|
18 |
Türk Milli Eğitim Sisteminin amaç ve ilkelerini benimseme ve eğitim sürecine yansıtabilme becerisi |
|
19 |
Okul öncesi eğitimde bir araştırma planlayabilme, değerlendirebilme ve yorumlayabilme becerisi |
|
20 |
Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere sahip olma bilinci |
|
21 |
Bir yabancı dili temel düzeyde kullanabilme becerisi |
|
22 |
Çocukluk döneminin gelişim özelliklerini tanıma ve eğitim sürecine yansıtabilme becerisi |
|
23 |
Farklı öğretim, yaklaşım, yöntem ve teknikleri eğitim sürecinde kullanabilme becerisi |
|
24 |
Okulun kültür ve öğrenme merkezi haline getirilmesinde toplumla işbirliği yapabilme becerisi |
|
25 |
Kişisel ve mesleki açıdan kendini geliştirebilme becerisi |
|
26 |
Kendini tanıyabilme ve geliştirebilme |
|
27 |
Eleştirel düşünebilme |
|
28 |
Gereksinim duyduğu bilgiye etkin bir şekilde ulaşabilme |
|
29 |
Ulusal ve uluslararası gelişmelere duyarlı olabilme |
|
30 |
Ulusal ve uluslararası farklı kültürlere saygı duyabilme |