1 |
Birleşmiş Milletler Sürdürebilir Kalkınma Amaçlarını asgari düzeyde açıklayabilme |
2 |
Turizm alanındaki başlıca kuramları, olguları, kavramları ve ilkeleri temel düzeyde kavrama ve kullanabilme |
3 |
Turizm sektörü ile ilgili temel gelişmeleri takip etme, sorunlar hakkında bilgi sahibi olma ve sorunlara temel düzeyde öneriler geliştirilebilme |
4 |
Turizm alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası hukuki düzenlemeleri, mesleki standartları anlama ve uygulayabilme |
5 |
Turizm alanında sahip olduğu bilgiyi, temel beceriler düzeyinde, yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme, etkili iletişim kurabilme |
6 |
Turizm alanı ile bilgisayar programlarını ve bilişim iletişim teknolojilerini temel düzeyde kullanabilme |
7 |
Turizm sektöründe yerine getirilmesi gereken servis, kat hizmetleri, mutfak, önbüro süreçlerini ihtiyaçları karşılayabilecek şekilde yönetebilme |
8 |
Çalışma yaşamındaki yoğunluğu ve stresi yönetebilme ve işiyle ilgili doğru kararlar alabilme |
9 |
Turizm alanı ile ilgili mesleki etik ilkeleri temel düzeyde bilme ve sorumlu davranabilme |
10 |
Yaşam boyu öğrenme bilincinin ve gerekliliğinin farkında olma ve bu amaçla bilgi, beceri ve yetkinliklerini sürekli geliştirebilme |
11 |
Turizm alanında yerine getirilen mesleki süreçleri planlayabilme ve uygulayabilme |
12 |
Müşterilerle ve çalışma arkadaşlarıyla iletişim kurabilecek düzeyde bir yabancı dilde okuma, dinleme, konuşma ve yazmayı gerçekleştirebilecek seviyede sahip olabilme |
13 |
Turizm sektöründe ihtiyaç duyulan kişisel bakım, hijyen ve sanitasyon kurallarını uygulayabilme |
14 |
Yenilik, yaratıcılık, girişimcilik gibi konulara ve kariyerlerine yaşam boyu öğrenme bilinciyle yaklaşma ve yetkinlikler geliştirebilme |
15 |
Çalışma arkadaşları ile ekip halinde ya da tek başına çalışabilme |