| 1. hafta | Öğretmen:
öğretmenin sınıftaki konumu
öğrenciye mesafe, uygun davranış biçimi ve sesi kullanma | 
                                                
                            | 2. hafta | Öğretmen:
öğrencilerle iyi ilişkiler kurma
öğrencilerle konuşma
öğrenci-öğrtemen konuşma zamanlaması
Ana Dili kullanma | 
                                                
                            | 3. hafta | Öğrenci;
oturma düzeni ayarlanması
öğrencileri grup seklinde oturtma | 
                                                
                            | 4. hafta | Öğrenci:
Disipline sorunları | 
                                                
                            | 5. hafta | Derse Başlama
Dersi Başlatma | 
                                                
                            | 6. hafta | Dersi Bitirme | 
                                                
                            | 7. hafta | Dersi Bitirme | 
                                                
                            | 8. hafta | Dersin bölümleri arası ve etkinlikler arası geçiş | 
                                                
                            | 9. hafta | Görsel-İşitsel araçlar:
Gerçek Nesneler
Resimler | 
                                                
                            | 10. hafta | Görsel-İşitsel araçlar:
Resim Kartı
Birbiri ile ardışık Resimler | 
                                                
                            | 11. hafta | Görsel-İşitsel Araçlar:
Tahta | 
                                                
                            | 12. hafta | Görsel-İşitsel Araçlar:
Tahta | 
                                                
                            | 13. hafta | Görsel-İşitsel Araçlar:
Video | 
                                                
                            | 14. hafta | Yönergeler:
Yönerge vermenin temel ilkeleri |