Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
  • İngilizce Öğretmenliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Funda. Aspects of English Lan. Teach. (İng. Öğre. Tem. İlke.
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • öğrenci sınıfta öğretmenin üstlendiği rolu belirlyecek öğrenci,
  • öğretmenin sınıftaki yerini, hareketlerini, mimiklerini ve sesini kullanmasını tanımlar
  • öğretmenin sınıf içinde huzuru nasıl sağladığını belirler
  • öğretmenin önemi ve rolu ile ilgili kendi dil öğrenim deneyimlerini hatırlar
  • Sınıf icinde öğretmenin ve öğrencinin konusma süresinin ne kadar önemli olduğunu belirler
  • Dil öğreniminde öğrencinin rolünü anlayacaktır öğrenci,
  • Değişik oturma planlarını öğrenir ve bu oturma planlarının değişik etkinlikler için nasıl kullanacağını öğrenir
  • öğretmenin öğrencileri sınıfta nasıl gruplandıracığını öğrenir
  • öğretmenin sınıfta disiplin sorunlarını nasıl ele alacağını belirler
  • Derse nasıl başlanacağı ve bitirileceğini analiz eder, öğrenci;
  • Derse başlamak için kullanılan değişik etkinlikleri analiz eder
  • Dersi bitirmek için kullanılan değişik etkinlikleri analiz eder
  • Derse başlamak ve bitirmek icin hangi etkinliğin uygun olduğunu sorgular
  • Dersin değişik bölümleri arasında geçişi nasıl sağlayacağını analiz eder
  • Görsel-İşitsel malzemeleri nasıl kullanacağını ve nasıl yönerge vereceğini analiz edecektir öğrenci,
  • farklı görsel malzeme türlerini fark edecek
  • gerçek nesneleri, resimleri, resimli hikaye kartlarını nasıl kullanacağını analiz eder
  • dil öğretimi için hangi uygun görsel malzemeleri seçecegini sorgular
  • Tahtayı etkili bir biçimde nasıl kullanacağını analiz eder
  • tahtanın görsel bir araç olarak nasıl kullanılacağını tartışır
  • farklı etkinlikler için nasıl etkili yönergeler vereceğini analiz eder
  • derste öğrendiği temel dil öğretim ilkelerini gerçek sınıf ortamında nasıl kullanacağını değerlendirecek öğrenci,
  • Derse başlamanin ve dersi bitirmenin etkili yollarını kavrar
  • öğretimi desteklemek için görsel malzemeleri kullanmanın önemini kavrar
  • sınıfta kullanılan çeşitli yönergeleri değerlendirir
  • kendi görsel malzemeleri kullanama ve yönergeleri verme bilgilerine dayanarak arakadaşlarından aldıkları dönütleeri değerlendirir

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri