|
1. hafta |
Derse giriş ve tanıtım |
|
2. hafta |
Öğretmen kimdir, özellikleri nelerdir? Profesyonel kimliği nasıl oluşur? |
|
3. hafta |
Özyeterlilik nedir? Farklılıklar oluşur mu? Bu fark yeni veya tecrübeli öğretmen olmaktan doğar mı? |
|
4. hafta |
Öğretmen olmaya iten sebepler nelerdir? Kariyerimizi oluştururken hangi faktörlerden etkileniriz? İngilizce Öğretmeni olmanın başlıca sebepleri nelerdir? |
|
5. hafta |
Yansıtmalı Öğretmen Olmak Ne Anlama Gelir?; Öğrencilerin Bir Yabancı Dilin En İyi Nasıl Öğrenilebileceği Konusundaki Fikirlerinin Tartışılması |
|
6. hafta |
Epistemolojik bilgi nedir? Nasıl oluşur? Bu bilgi ile İngilizce öğretmenin arasında bir ilişki var mıdır?
|
|
7. hafta |
İngilizce öğrenimini ve öğretimini etkileyen yenilikler nelerdir? Bu yenilikleri nasıl uygulayabiliriz? |
|
8. hafta |
Etkili Öğretme Ne İçerir? Yabancı Dil Öğretiminde Profesyonel Olmak Ne Demektir?; Öğrencilerin Olumlu, Olumsuz Düşünceleri ve Ön Yargılarının İncelenmesi de Dahil Olmak Üzere Yabancı Dil Öğrenme ve Öğretmeyi Etkileyen Faktörlerin Tartışılması |
|
9. hafta |
İngilizce öğretmenlerinin motivasyonunu sağlayan faktörler nelerdir?
|
|
10. hafta |
21. yüzyılın sınıflarında bir İngilizce öğretmenini neler bekler?
|
|
11. hafta |
Mentörlük ve tersine mentörlük nedir, nasıl yapılmalıdır?
|
|
12. hafta |
Yansıtmalı Yabancı Dil Öğretmeni Olmayı Öğrenme |
|
13. hafta |
Yansıtma İşlemini En Başından İtibaren Yabancı Dil Öğretimine Katma. |
|
14. hafta |
Revision |