1. hafta |
Dil Becerilerinin Tanımı ve Gecikmiş Dile Sahip İşitme Engelli Öğrencilerin Özellikleri |
2. hafta |
İşitme Engelli Bireylerin Dil ve İletişim Becerilerinin Gelişimini Etkileyen Özellikler |
3. hafta |
Gecikmiş Dil Becerilerine Sahip İşitme Engellilerin Dil Beceri Düzeylerinin Özellikleri ve İletişim Yöntemleri |
4. hafta |
İşitme Engelli Bireylerin Orta Öğretim Ortamları ve Özellikleri |
5. hafta |
Orta Öğretim Ortamları ve Özelliklerine Uygun Eğitim Modeli Oluşturma |
6. hafta |
Orta Öğretim Ortamları ve Özelliklerine Uygun Eğitim Modeli Oluşturma, İşbirliği Çalışmaları, Etkili İşbirliği ve Etkileşimin Önemi; Örneklerin İncelenmesi |
7. hafta |
Arasınav |
8. hafta |
Gecikmiş Dil Düzeyine Sahip İşitme Engelli Bireylerin Dil Düzeylerinin Belirlenmesi |
9. hafta |
Gecikmiş Dil Düzeyine Sahip İşitme Engelli Bireylerin Dil Düzeylerinin Belirlenmesi |
10. hafta |
Okuma Anlama ve Yazmada Etkinlik ve Stratejiler: Etkinlik ve Strateji Örneklerinin İncelenmesi |
11. hafta |
Okuma Anlama ve Yazmada Etkinlik ve Stratejiler: Etkinlik ve Strateji Örneklerinin İncelenmesi |
12. hafta |
İşitme Engellilerde Grup ve Bireysel Yazı Düzeltme Çalışmaları |
13. hafta |
İşitme Engellilerde Okuduğunu Anlama ve Yazma Çalışmalarının İncelenmesi |
14. hafta |
İşitme Engellilerde Okuma Anlama ve Yazma Araştırmalarının İncelenmesi |