|
1. hafta |
Çok özürlülüğün ne olduğunu açıklayabilir. |
|
2. hafta |
Çok özürlülüğün ögelerinin performansa etkisini tartışır. |
|
3. hafta |
Çok özürlülüğün eğitim planlamasıyla ilişkisini açıklayabilir. |
|
4. hafta |
Çok özürlülükte belirgin özrü açıklar. |
|
5. hafta |
Çok özürlülüğün nasıl oluştuğunu açıklayabilir. |
|
6. hafta |
Çok özürlülerin eğitimine ilişkin farklı yaklaşımları temel alan belli başlı uygulama örneklerini irdeler. |
|
7. hafta |
Çok özürlülerin eğitimine başlayabilmek için performans belirleme çalışması organize edebilir. |
|
8. hafta |
Performans belirlemek üzere ölçüt bağımlı test hazırlar. |
|
9. hafta |
Çok özürlülerin eğitimine yönelik çalışma tasarlayabilir. |
|
10. hafta |
Hedef alacağı çok özürlülük durumunu tanımlar.
|
|
11. hafta |
Hedef kişinin güçlü yanlarını belirler. |
|
12. hafta |
Hedef kişinin belirgin özrü ile ikincil özrünün oluşturduğu yetersizlik durumlarını belirler. |