|
1. hafta |
Neden geometri öğrenmeliyiz?
Çocuklarda geometrik düşünmenin gelişimi |
|
2. hafta |
Geometrik zihinsel alışkanlıklar ve bunların bileşenleri nelerdir?
Örnek uygulamaların geometrik zihinsel alışkanlıklar açısından değerlendirilmesi |
|
3. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, geometri öğrenme teorileri (Van Hiele, Piaget) |
|
4. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, geometri öğrenimi ve öğretiminde temel bileşenler ve anahtar kavramlar |
|
5. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, geometrik zihinsel alışkanlıklar çerçevesinde ölçüm |
|
6. hafta |
Geometrik zihinsel alışkanlıklardaki ilişkilendirme ve akıl yürütme becerileri |
|
7. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, üçgenler ve öğretimi |
|
8. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, dörtgenler ve öğretimi |
|
9. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, geometrik dönüşümler ve öğretimi |
|
10. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, örüntü, süslemeler, fraktallar ve öğretimi |
|
11. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, cisimler ve öğretimi |
|
12. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, geometrideki boyut kavramı. |
|
13. hafta |
Araştırmaların incelenmesi ve değerlendirilmesi, programların değerlendirilmesi |
|
14. hafta |
Değerlendirme |