1. hafta |
dersin amacının ve işleniş şeklinin anlatılması, öğrencilere dönem boyunce grup olarak yürütebilecekleri hizmet pazarlaması/hizmet kalitesi araştırmaları hakkında bilgi verilmesi |
2. hafta |
hizmet ekonomisinin kavranması(dersi yürüten hoca tarafından anlatılır) |
3. hafta |
Hizmetlerde genişletilmiş ürün kavramı(dersi yürüten hoca tarafından anlatılır) |
4. hafta |
mükemmel hizmet sunan işletme örneklerinin incelenmesi(öğrenci sunumu) |
5. hafta |
Hizmetlerin fiyatlanması |
6. hafta |
Hizmetlerin dağıtılması |
7. hafta |
Hizmetlerin tutundurulması |
8. hafta |
Hizmetlerde talep ve kapasite yönetimi |
9. hafta |
Hizmet kalitesi |
10. hafta |
Hizmet pazarlaması ve insan kaynağı |
11. hafta |
Hizmet pazarlaması ve insan kaynağı |
12. hafta |
Uluslararası hizmet pazarlaması |
13. hafta |
Hizmet sektöründe müşteri elde tutma, ilişkisel pazarlama |
14. hafta |
Örnek olay incelemesi |