Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Pazarlama Bilim Dalı-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Hizmet İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri ve Araş.
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Hizmet İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri ve Araş. PZL527 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi 1. Shankar, Venkatesh, Berry, Leonard and Dotzel, Thomas, “A Practical Guide to Combining Products and Services”, Harvard Business Review, November 2009, s. 95-99 (13 Eylül 2012)2. Berry, Leonard, “Cultivating Service Brand Equity”, Journal of the Academy of Marketing Science, Winter 2000, Volume 28, Issue 1, s. 128-1373. Frei, Frances X., “The Four Things a Service Business Must Get Right”, Harvard Business Review, April 2008, s. 70-804. Berry, Leonard and Seiders, Kathleen, “Serving Unfair Customers”, Business Horizons, 2008, Volume 51, s. 29-375. Heskett, James, Jones, Thomas, Lovemen, Gary, Sasser, W. Earl Jr. and Schlesinger, Leonard, “Putting the Service-Profit Chain to Work”, Harvard Business Review, July-August 2008, s. 118- 1296. Öztürk,A. Sevgi, Hizmet PazarlamasıBursa:Ekin Kitabevi
Değerlendirme  Sınav ve proje  Öğrenciler bir ara sınav ve dönem boyunca gerçekleştirdikleri bir hizmet kalitesi araştırmasına dayalı olarak değerlendirilirler.
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri