1. hafta |
Öğrencileri sınıf ortamında ve dışında (yemek odası, oyun odası vb) gözler. Sınıf öğretmeniyle konuşarak etkinlikler hakkında bilgilenir, öğretmen denetiminde etkinlikleri izler. |
2. hafta |
Öğrencileri sınıf ortamında ve dışında (yemek odası, oyun odası vb) gözler. Sınıf öğretmeniyle konuşarak etkinlikler hakkında bilgilenir, öğretmen denetiminde etkinlikleri izler. |
3. hafta |
Bir öğrenciye tek basamaklı bir becerinin öğretimi için “Video modele” dayalı bir öğretim programı hazırlar. |
4. hafta |
Hazırladığı “Video modele” dayalı öğretim programını uygulamaya başlar. |
5. hafta |
5. hafta ve sonraki haftalarda ölçüt karşılanıncaya kadar öğretim programını uygulamaya devam eder. |
6. hafta |
Bir öğrenciye tek basamaklı, zincirleme ya da iletişimsel bir becerinin öğretimi için “Doğal öğretim yöntemlerine” dayalı bir öğretim programı hazırlar. |
7. hafta |
8. hafta ve sonraki haftalarda ölçüt karşılanıncaya kadar öğretim programını uygulamaya devam eder. |
8. hafta |
Bir öğrenciye zincirleme bir becerinin öğretimi için “Aşamalı yardımla öğretime” dayalı bir öğretim programı hazırlar. |
9. hafta |
Bu ve sonraki haftalarda ölçüt karşılanıncaya kadar öğretim programını uygulamaya devam eder. |