| 1. hafta | Öğrencileri sınıf ortamında ve dışında (yemek odası, oyun odası vb) gözler. Sınıf öğretmeniyle konuşarak etkinlikler hakkında bilgilenir, öğretmen denetiminde etkinlikleri izler. | 
                                                
                            | 2. hafta | Öğrencileri sınıf ortamında ve dışında (yemek odası, oyun odası vb) gözler. Sınıf öğretmeniyle konuşarak etkinlikler hakkında bilgilenir, öğretmen denetiminde etkinlikleri izler. | 
                                                
                            | 3. hafta | Bir öğrenciye tek basamaklı bir becerinin öğretimi için “Video modele” dayalı bir öğretim programı hazırlar. | 
                                                
                            | 4. hafta | Hazırladığı “Video modele” dayalı öğretim programını uygulamaya başlar. | 
                                                
                            | 5. hafta | 5. hafta ve sonraki haftalarda ölçüt karşılanıncaya kadar öğretim programını uygulamaya devam eder. | 
                                                
                            | 6. hafta | Bir öğrenciye tek basamaklı, zincirleme ya da iletişimsel bir becerinin öğretimi için “Doğal öğretim yöntemlerine” dayalı bir öğretim programı hazırlar. | 
                                                
                            | 7. hafta | 8. hafta ve sonraki haftalarda ölçüt karşılanıncaya kadar öğretim programını uygulamaya devam eder. | 
                                                
                            | 8. hafta | Bir öğrenciye zincirleme bir becerinin öğretimi için “Aşamalı yardımla öğretime” dayalı bir öğretim programı hazırlar. | 
                                                
                            | 9. hafta | Bu ve sonraki haftalarda ölçüt karşılanıncaya kadar öğretim programını uygulamaya devam eder. |