Okuma Listesi |
Otistik Özellikler Gösteren Çocuklara Rol Oyun Becerilerinin Öğretiminde Videoyla Model Olmanın Aşamalı Yardımla Birlikte Sunulması ve Videoyla Model Olmanın Yalnız Sunulmasının Karşılaştırılması konulu Anadolu Üniversitesi BAP proje yürütücüsü. Proje Başlama ve Bitiş Tarihleri: 29.04.2010 – 29.04.2011. (Proje No: 1001E13).Akmanoğlu, N. (2009). Otistik çocuklara kötü niyetli yabancı kişilerin kendilerini kaçırma girişimlerinden kaçınmayı öğretme. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.Kırcaali-İftar, G., ve Tekin, E. (1997). Tek-denekli araştırma yöntemleri. Ankara: Türk Psikologlar Derneği. Kurt, O. (2009). Doğal öğretim yöntemleri (12. Ünite). E. S. Batu (Editör). 0-6 yaş arası down sendromlu çocuklar ve gelişimleri (s: 373-398). Ankara: Kök Yayıncılık. Kurt, O. (2008). Doğal öğretim yöntemleri (9. Ünite). E. Tekin-İftar (Editör). Davranış ve öğrenme sorunu olan çocukların eğitimi (s: 162-179). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları. Odluyurt S.,(2011) Etkinlikler İçine Gömülen Sabit Bekleme Süreli Öğretimin Gelişimsel Yetersizliği Olan Küçük Çocuklara Giysi İsimlendirme Becerisinin Öğretimi Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (3) 1445-1460.Tekin-İftar, E (2012). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, 1. Baskı Ankara:Vize Yayıncılık.Tekin-İftar, E., ve Kırcaali-İftar, G. (2006). Özel eğitimde yanlışsız öğretim yöntemleri. (3. baskı). Ankara: Nobel Basım Yayın Dağıtım |