1. hafta |
Giriş |
2. hafta |
Televizyon Nedir?
Kitle İletişim Aracı olarak TV,
Kamusal yayıncılıkta sorumluluk |
3. hafta |
TV program tasarımında öneri taslağı hazırlamak: Program Konusu, Program gerekçesi, Program Amacı |
4. hafta |
Öneri Örnekleri |
5. hafta |
Program Araştırma Dosyası; bilgi toplama, kaynaklara ulaşma, görüşme ve anket, içerik geliştirme. |
6. hafta |
Araştırma Dosyası Örnekleri |
7. hafta |
Program Hedef Kitle İzleyici Profili Belirleme |
8. hafta |
Hedef Kitle Örnekleri |
9. hafta |
Program sunuş biçimi belirlenmesi; nasıl görülecek, neler işitilecek. |
10. hafta |
Sunuş Biçimi Örnekleri |
11. hafta |
Program Tretman (Geliştirim Senaryosu) Hazırlanması; program formatı, yapısal analiz, biçem çalışması, hikaye anlatma prensibleri, düşünce geliştirme. |
12. hafta |
Tretman Örnekleri |
13. hafta |
Program Senaryosu Hazırlanması: zaman ve mekan çalışması, bölüm ve sahneleme, göz ve kulak birlikteliği, çekim senaryosu formatı. |
14. hafta |
Senaryo Örnekleri |