| Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| Animasyon | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | | | | | |
| Research Methods in Social Sciences (Sos.Bil.Ar.Yön.) | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | | | | | |
| Applied Research in Social Sciences(Sosyal Bilim. Araş. Uy.) | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | | | | | |
| Cultural Diversity and Com.(Kültürel Çeşitlilik ve İletişim) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Estetik | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | | | | | |
| Introduction to Philosophy (Felsefeye Giriş) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Felsefi Eleştiri ve Sanat | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | | | | | |
| Temel Fotoğrafçılık Uygulamaları | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Basic Photography (Temel Fotoğrafçılık) | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
| Fotoğraf Proje | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | | | | | |
| Grafik | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Economics (Ekonomi) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| İletişime Giriş | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | | | | | |
| İletişim Kuramları | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Academic English III (Akademik İngilizce III) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Akademik İngilizce IV | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Academic English V (Akademik İngilizce V) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Akademik İngilizce VI | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Kariyer Planlama | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Gönüllülük Çalışmaları | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Kültür Tarihi | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | | | | | |
| TV Programlarında Kültürel Çözümlemeler | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Mitoloji I | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 2 |
| Mitoloji II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Psychology (Psikoloji) | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 |
| Social Psychology (Sosyal Psikoloji) | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 |
| Resim Tarihi I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Resim Tarihi II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Political Science (Siyaset Bilimi) | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | | | | | |
| Sanat Tarihi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Temel Video Uygulamaları | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sinema ve Televizyona Giriş | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Filmin Teknik Temelleri | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 |
| Televizyonun Teknik Temelleri | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
| Film Production Theory (Film Yapım Kuramı) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Optik Bakış | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 |
| Visual Composition (Görüntü Düzenleme) | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 |
| TV Yapım Tasarımı | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Video-grafi | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
| Sinema ve Televizyonda Ses Kayıt Uygulamaları | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 |
| Sinema ve Televizyonda Ses Tekniği | 2 | 3 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Sinemada Anlatı | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 3 |
| Dünya Sinema Tarihi I | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dünya Sinema Tarihi II | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Senaryo Yazımı I | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 |
| Senaryo Yazımı II | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 |
| Theories and Principles of Editing (Kurgu Kuram ve İlkeleri) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Görüntü Estetiği | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | | | | | |
| Film Kuramları I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | | | | | |
| Film Kuramları I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | | | | | |
| Film Eleştiri Analiz I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | | | | |
| TV Programcılığı | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | | | | |
| Television Production (TV Programcılığı) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | | | | |
| Introduction to Film (Sinemaya Giriş) | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | | | | | |
| Sinemada Biçem | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| Belgesel Sinema | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 |
| Seminer I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Seminer II | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | | | | |
| Film Proje Uygulama | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Çağdaş Dünya Sineması | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 |
| Etkileşimli Medya ve Toplum | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 |
| Sinemada Görsel Yapı | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 |
| Korku Sineması | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 |
| Kurgu Uygulamaları | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dijital Yayıncılık İlkeleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 |
| Mizansen Yönetimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 |
| Türk Sinema Tarihi | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | | | | | |
| Video Kamera Aydınlatma | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Film Kamera Aydınlatma | 2 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Televizyon Program Türleri | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 |
| Film Genres (Sinemada Türler) | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 |
| Televizyon Proje Uygulama | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Film Eleştiri Analiz II | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 |
| New Communication Technologies (Yeni İletişim Teknolojileri) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | | | | | |
| Film Kuramları II | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3 |
| Sinema Sosyolojisi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Video Sanatı | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 |
| Video Art (Video Sanatı) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Televizyonda Yayın Denetim Yöntemleri | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 |
| Belgesel Estetiği | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Eğitim Televizyonu Uygulamaları II | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 |
| Communicating Sustainable Develop. Goals(Sürdür. Kal.He.İl.) | 0 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
| Yapım Yönetim I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | | | | |
| Production and Directing I (Yapım Yönetim I) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | | | | |
| Production and Directing II (Yapım Yönetim II) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | | | | |
| Yapım Yönetim II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | | | | |
| Kültürlerarası İletişim | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | | | | | |
| Seminar III (Seminer III) | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| Sinemada Uyarlama | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Çağdaş Edebiyat ve Sinema | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | | | | | |
| Yakın Dönem Türk Sineması | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | | | | | |
| Science Fiction and Cinema (Bilim Kurgu ve Sinema) | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 |
| Contemporary Screen Narratives (Güncel Ekran Anlatıları) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 |
| Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Dramaturji | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 |
| Yazılı Anlatım | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Sözlü Anlatım | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Türk Dili I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Türk Dili II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |