|
1. hafta |
Oyun kavramı, tarihsel bağlamda oyunlara giriş |
|
2. hafta |
Oyun türleri ve kategorileri |
|
3. hafta |
Temel oyun mekaniği ve kurgu öğeleri |
|
4. hafta |
Kurallar, hedefler ve zorluk seviyeleri |
|
5. hafta |
Oyun döngüsü: temel, genişletilmiş ve meta |
|
6. hafta |
Oyuncu tipleri ve oyunla etkileşim biçimleri |
|
7. hafta |
Anlatı yapısı ve oyun içi hikâye geliştirme |
|
8. hafta |
Seviye tasarımı ve oyuncu yönlendirme |
|
9. hafta |
Oyunda motivasyon, bağlılık ve ödül sistemleri |
|
10. hafta |
Geri bildirim, başarım ve puanlama sistemleri |
|
11. hafta |
Oyun tasarım belgesi hazırlama |
|
12. hafta |
Prototipleme teknikleri ve test süreçleri |
|
13. hafta |
Oyunlaştırma uygulamaları ve örnekleri |
|
14. hafta |
Oyun tasarımında etik ilkeler ve tartışmalar |