|
1. hafta |
Oyun kavramının tanımı ve tarihsel gelişimi |
|
2. hafta |
Dijital ve geleneksel oyunların karşılaştırılması |
|
3. hafta |
Oyun türleri ve türsel mekanikler |
|
4. hafta |
Oynanış (gameplay) ve oyuncu etkileşimi |
|
5. hafta |
Oyuncu tipolojileri ve hedef kitle analizi |
|
6. hafta |
Oyun döngüsü, görev yapıları ve geri bildirim |
|
7. hafta |
Oyun estetiği: görsel, işitsel ve deneyimsel boyutlar |
|
8. hafta |
Hikâye anlatımı, anlatı yapısı ve oyun içi senaryo |
|
9. hafta |
Kurallar, sistemler ve oyun içi dinamikler |
|
10. hafta |
Puanlama, ödüllendirme, seviye geçişi gibi başarı sistemleri |
|
11. hafta |
Oyun platformları, dağıtım sistemleri ve kullanıcı deneyimi |
|
12. hafta |
Oyun tasarım dokümanları (GDD) ve yapılandırma süreçleri |
|
13. hafta |
Temel prototipleme teknikleri ve etkileşimli yapı |
|
14. hafta |
Oyun kültürü, etik sorunlar, temsiliyet ve çeşitlilik |