|
1. hafta |
3B modelleme kavramına giriş, yazılım arayüzü tanıtımı |
|
2. hafta |
Primitive objelerle başlangıç modellemeleri |
|
3. hafta |
Poligonal modelleme ve vertex-edge-face ilişkileri |
|
4. hafta |
Extrude, bevel, inset gibi temel düzenleme araçları |
|
5. hafta |
Yüzey topolojisi ve edge loop uygulamaları |
|
6. hafta |
Referans görseller üzerinden model oluşturma |
|
7. hafta |
Katı (hard surface) modelleme teknikleri |
|
8. hafta |
Organik modelleme ve geçiş formları |
|
9. hafta |
Low poly modelleme ve optimizasyon temelleri |
|
10. hafta |
UV açma tekniklerine giriş |
|
11. hafta |
Dijital heykel (sculpting) uygulamaları |
|
12. hafta |
Basit obje animasyon teknikleri |
|
13. hafta |
3B modellerin oyun motorlarına aktarımı |
|
14. hafta |
Proje sunumu ve değerlendirme |