|
1. hafta |
Oyun motoru kavramı ve tarihçesi |
|
2. hafta |
Arayüz ve sahne yönetimi temelleri |
|
3. hafta |
Oyun nesneleri ve komponent yapısı |
|
4. hafta |
Fizik motoru ve etkileşimli elemanlar |
|
5. hafta |
Kamera sistemleri ve ışıklandırma teknikleri |
|
6. hafta |
Doku, malzeme ve shader kavramları |
|
7. hafta |
Temel animasyon uygulamaları |
|
8. hafta |
Trigger sistemleri ve etkileşimli objeler |
|
9. hafta |
UI elemanları: buton, menü, gösterge |
|
10. hafta |
Temel oynanış mantığı ve kontrol şemaları |
|
11. hafta |
Sahneler arası geçiş, yükleme ekranları |
|
12. hafta |
Optimizasyon teknikleri |
|
13. hafta |
Platforma özel yapılandırma ve test |
|
14. hafta |
Proje sunumu ve değerlendirme |