|
1. hafta |
2B animasyonun oyun içi kullanım alanlarına giriş |
|
2. hafta |
Animasyon ilkeleri ve zamanlama kuralları |
|
3. hafta |
Karakter çizimi ve temel hareket döngüleri |
|
4. hafta |
Yürüyüş ve koşu animasyonları |
|
5. hafta |
Zıplama ve iniş sekansları |
|
6. hafta |
Frame-by-frame ile hareket üretme |
|
7. hafta |
Rig tabanlı animasyon sistemleri |
|
8. hafta |
Kullanıcı arayüzü (UI) animasyonları |
|
9. hafta |
VFX ve mikro etkileşim animasyonları |
|
10. hafta |
Sprite sheet üretimi ve optimizasyon |
|
11. hafta |
Oyun motoruna animasyon entegrasyonu |
|
12. hafta |
Katmanlı animasyon ve etkileşim tasarımı |
|
13. hafta |
Proje uygulaması: oyun içi animasyon geliştirme |
|
14. hafta |
Animasyon projelerinin sunumu ve değerlendirmesi |