|
1. hafta |
3B animasyona giriş ve temel kavramlar |
|
2. hafta |
Karakter rigging ve skinning teknikleri |
|
3. hafta |
Temel yürüme, koşma, zıplama animasyonları |
|
4. hafta |
Anahtar kareleme ve zaman çizelgesi kullanımı |
|
5. hafta |
Jest, mimik ve ifade animasyonlarının tasarımı |
|
6. hafta |
Yüz animasyonu ve duygu aktarım teknikleri |
|
7. hafta |
Kamera kullanımı ve anlatımı destekleyici hareketler |
|
8. hafta |
Fizik tabanlı animasyon teknikleri |
|
9. hafta |
Dinamik ve kinematik yapıların karşılaştırılması |
|
10. hafta |
Oyun motorlarına animasyon entegrasyonu |
|
11. hafta |
Oynanabilirlik açısından animasyon analizi |
|
12. hafta |
Hata ayıklama ve iyileştirme süreçleri |
|
13. hafta |
Animasyon portfolyosu geliştirme |
|
14. hafta |
Proje sunumu ve değerlendirme |