|
1. hafta |
Dijital heykel kavramı ve oyun sanatındaki yeri |
|
2. hafta |
Dijital heykel yazılımlarına giriş (ZBrush vb.) |
|
3. hafta |
Organik ve inorganik formların incelenmesi |
|
4. hafta |
Düşük ve yüksek poligon yapılarla çalışma |
|
5. hafta |
Katman ve maskeleme araçlarının kullanımı |
|
6. hafta |
Dijital oyma ve temel biçimlendirme uygulamaları |
|
7. hafta |
Yüzey anatomisine giriş ve temel kas yapısı |
|
8. hafta |
Dijital anatomi çalışmaları (el, ayak, bacak) |
|
9. hafta |
Referans kullanımı ve biçimsel analiz teknikleri |
|
10. hafta |
Temel karakter heykeli formu oluşturma |
|
11. hafta |
Yüz ve baş formu detaylandırma çalışmaları |
|
12. hafta |
Detaylandırma ve yüzey işleme teknikleri |
|
13. hafta |
Oyun motorlarına uygun hale getirme süreçleri |
|
14. hafta |
Portfolyo hazırlığı ve dijital heykel sunumu |