|
1. hafta |
Oyun geliştirme kavramları ve süreçlerine giriş |
|
2. hafta |
Oyun motoru mimarisi ve proje kurulumu |
|
3. hafta |
Oyun döngüsü (game loop) yapısı |
|
4. hafta |
Giriş sistemleri ve kullanıcı etkileşimi |
|
5. hafta |
2B oyun mekaniği uygulamaları |
|
6. hafta |
3B sahne kurma ve nesne yönetimi |
|
7. hafta |
Fizik motoru kullanımı ve çarpışma sistemi |
|
8. hafta |
UI ve HUD tasarımı ve entegrasyonu |
|
9. hafta |
Kamera hareketi ve takip sistemleri |
|
10. hafta |
Basit animasyon sistemlerinin oyunla senkronizasyonu |
|
11. hafta |
Oyun içi menüler ve kullanıcı arayüzü kontrolleri |
|
12. hafta |
Performans optimizasyonu ve hata ayıklama |
|
13. hafta |
Oyun prototipi geliştirme çalışması |
|
14. hafta |
Prototip sunumu ve proje değerlendirmesi |