|
1. hafta |
UI ve UX kavramlarına giriş: Oyun arayüzlerinde temel farklar |
|
2. hafta |
Oyun bilgi mimarisi ve kullanıcı akış şemaları |
|
3. hafta |
Wireframe tasarımı: HUD, menü ve envanter prototipleri |
|
4. hafta |
UI bileşenleri: buton, ikon, göstergeler ve oyun içi modüller |
|
5. hafta |
Tipografi, renk ve hiyerarşi: oyun ortamına uygun görsel yapı |
|
6. hafta |
Etkileşim tasarımı: geri bildirim sistemleri ve oyuncu yönlendirme |
|
7. hafta |
UX araştırmaları: oyuncu personası ve kullanıcı senaryoları |
|
8. hafta |
Kullanılabilirlik testleri: oyun arayüzü değerlendirme yöntemleri |
|
9. hafta |
Başarılı oyunlarda UI/UX örnekleri ve çözümlemeleri |
|
10. hafta |
Mobil, konsol ve PC arayüzlerinin farkları ve tasarım yaklaşımları |
|
11. hafta |
Erişilebilirlik ilkeleri ve oyunlarda evrensel tasarım |
|
12. hafta |
UI animasyonları ve mikro etkileşimler |
|
13. hafta |
UI/UX etik ilkeleri: manipülatif arayüzlerden kaçınma |
|
14. hafta |
Portfolyo için UI/UX sunum dosyası hazırlama |