|
1. hafta |
Oyun tasarımı süreçlerine giriş |
|
2. hafta |
Fikir ve konsept geliştirme |
|
3. hafta |
Ön hazırlık, analizler ve planlama |
|
4. hafta |
Oyun mekaniği ve dinamiklerinin belirlenmesi |
|
5. hafta |
Hikâye kurgusu ve diyalog yazımı |
|
6. hafta |
Görsel stil ve tema geliştirme |
|
7. hafta |
Ses ve müzik planlaması |
|
8. hafta |
Arayüz ve menü sistemleri |
|
9. hafta |
Kullanıcı deneyimi ve etkileşim tasarımı |
|
10. hafta |
Menü ve arayüz sistemlerinin tasarımı |
|
11. hafta |
Zaman çizelgesi, iş bölümü, risk analizi ve b planı |
|
12. hafta |
Prototip üretimi, oynanabilirlik ve kullanıcı testleri |
|
13. hafta |
Prototip üretimi, oynanabilirlik ve kullanıcı testleri |
|
14. hafta |
Ön değerlendirme ve gelişim planlaması |