|
1. hafta |
Teknik sanatın tanımı ve sektördeki rolü |
|
2. hafta |
Shader yapıları ve optimizasyon temelleri |
|
3. hafta |
Hafıza yönetimi ve varlık düzenleme |
|
4. hafta |
LOD yapıları ve culling stratejileri |
|
5. hafta |
Işık ve gölge sistemlerinin verimli kullanımı |
|
6. hafta |
Gerçek zamanlı render süreçleri |
|
7. hafta |
Doku ve materyal verimliliği |
|
8. hafta |
GPU/CPU yükleme ve darboğaz analizi |
|
9. hafta |
Profiling araçlarının incelenmesi |
|
10. hafta |
Platformlar arası optimizasyon farkları |
|
11. hafta |
Kodlama ve blueprint optimizasyonları |
|
12. hafta |
Pipeline düzeni ve iş akışı verimliliği |
|
13. hafta |
Performans testleri ve iyileştirme uygulamaları |
|
14. hafta |
Final proje sunumu: teknik sanat raporu |