|
1. hafta |
Bilgisayar grafiğine giriş ve tarihçesi |
|
2. hafta |
Piksel tabanlı ve vektör tabanlı grafik farkları |
|
3. hafta |
Renk modelleri (RGB, CMYK, HSV) ve görüntü formatları |
|
4. hafta |
2B dönüşümler: çevirme, döndürme, ölçekleme |
|
5. hafta |
Görüntü işleme temelleri ve uygulama alanları |
|
6. hafta |
Temel 3B grafik yapıları ve koordinat sistemleri |
|
7. hafta |
Poligon modelleme ve aydınlatma teknikleri |
|
8. hafta |
Rasterizasyon ve çizim algoritmaları |
|
9. hafta |
Görselleştirme süreçleri ve teknikleri |
|
10. hafta |
Grafik uygulamalarında bellek ve performans yönetimi |
|
11. hafta |
OpenGL/DirectX gibi grafik kütüphanelerine giriş |
|
12. hafta |
Shader kavramı ve grafiksel programlamaya giriş |
|
13. hafta |
Oyunlardaki grafik donanımının çalışma prensipleri |
|
14. hafta |
Grafiksel problem çözme ve uygulama değerlendirmesi |