|
1. hafta |
Gerçekçilik kavramı ve oyun sanatına etkisi |
|
2. hafta |
Referans araştırma yöntemleri ve analiz |
|
3. hafta |
Gerçekçi obje modelleme teknikleri |
|
4. hafta |
UV açılımı ve yüzey düzenleme |
|
5. hafta |
Gerçekçi doku ve yüzey oluşturma |
|
6. hafta |
Malzeme özellikleri ve shader kullanımı |
|
7. hafta |
Detay haritaları: normal, roughness, AO |
|
8. hafta |
Işıklandırma teknikleri ve gölgeleme |
|
9. hafta |
Fotogrametri ve tarama teknolojileri |
|
10. hafta |
Gerçekçi karakter modelleme giriş |
|
11. hafta |
Gerçek zamanlı motorlarda varlık entegrasyonu |
|
12. hafta |
Optimizasyon teknikleri ve oyun motoru kullanımı |
|
13. hafta |
Gerçekçi sahnelerin görsel anlatımı |
|
14. hafta |
Portfolyo uyumlu gerçekçi varlık sunumu |