|
1. hafta |
Kullanıcı deneyimi ve oyuncu davranışı üzerine temel kavramlar |
|
2. hafta |
Kullanıcı merkezli tasarımın oyunlara uygulanması |
|
3. hafta |
Hedef kitle ve persona oluşturma |
|
4. hafta |
Oyun test türleri ve süreç yönetimi |
|
5. hafta |
Test planı oluşturma ve hipotez geliştirme |
|
6. hafta |
Gözlem, mülakat ve anket teknikleri |
|
7. hafta |
Kullanıcıdan veri toplama yöntemleri |
|
8. hafta |
Kullanılabilirlik testleri ve ölçüm araçları |
|
9. hafta |
A/B testlerinin uygulanması |
|
10. hafta |
Oyun içi davranışların analizi |
|
11. hafta |
Geri bildirim toplama ve raporlama |
|
12. hafta |
Bulguların değerlendirilmesi ve tasarıma etkisi |
|
13. hafta |
Oyun iyileştirme ve yeniden test süreçleri |
|
14. hafta |
Etik konular ve kullanıcı gizliliği |